#20220061 REDGE





PROJE KODU20220061
PROJE SAHİBİEgemen Kale
PROJE MALİYETİ
PROJE ÜNİVERSİTESİTED Üniversitesi
PROJE KATEGORİSİSavunma, Siber Güvenlik, Teknoloji ve Endüstri
PROJE DANIŞMANIEmin Kuğu



Bu projede sosyal medya kullanıcılarının ve fenomenlerinin duygularının analizi temel alınmaktadır. Projede hedefimiz, kullanıcıların paylaşımlarını süzgeçlerden ve istatistik araçlardan geçirerek duygularının ve yönelimlerinin tespit edilmesi sayesinde, reklam verenlerin doğru müşteriye ulaşmasını sağlamak. Projenin sonunda algoritmamızı bir web sitesinde çalıştırarak ürün haline getirmeyi planlıyoruz.

REDGE sosyal medya reklam verenleri için geliştirilen bir araçtır. Metin tabanlı sosyal medya platformlarında, reklam vermek isteyen kurum ya da kişilerin doğru hedef kitleye ulaşmasında yardımcı bir araç olarak geliştirilmektedir. Bu sayede sosyal medya platformlarının kullanıcılarının doğru reklam içeriğini görmesini ve reaksiyon vermelerini hedefler. Ayrıca reklam verenler için de doğru hedef kitle seçimi sürecinde zaman kazandırır.

Bu projede kullandığımız süzgeçler ve istatistik araçları sayesinde doğru hedefe daha hızlı ulaşıyoruz.

Günümüzde bu proje uygulanabilir.